JAC

Let Me In - SoLonely

小豆之家:

The last time I saw you
在我最后一次见你时
You spent a little more time, looking into my eyes
你凝视着我的双眼
Said "I'm okay with you not being the same,
说:“我不介意你的改变,
But times ain't great and I'm open for a change"
在这种时代,人心易变’
And I'm tired of masking what I feel
我已经厌倦了去掩饰我的感受
I'm so tired of masking
厌倦了去掩饰..

So let me in
所以让我走进你的世界
And I will let you in
我也会将最真实的自己展现给你
So let me in
就让我敲开你的心房
To the core of your soul
去往你灵魂深处
And to the body of your ocean
让我沉迷于你的身体
Let me, woah
就让我......
Icy veins in a dark, dark room
黑暗空间里冰凉的血管
And I still feel your old perfume
我能闻到你熟悉的香味
I, been broken off, but I'm used to that
我的话又被打断了,但我习惯了
And I, used to loving you, and I wanna do that
我曾爱你,过去,现在,未来也爱你
Live fast, die young, that's the mindset we from
活在当下,及时行乐,这正是我们的心态
When they ask if you're alright,
当别人问你过得怎样
Just tell them you're fine
就告诉他们你还好
It's all we ever wanted
做我们想做的事
The freedom of doing what we want, yeah
这就是我们的追求
But you still wanna keep things from me
但你还是不能对我坦诚
You won't ever let me in, no, no
你也不打算接受我
You still wanna keep things from me
我还没看见你的真心
So let me in
所以让我敲开你的心门吧
To the core of your soul
探索你灵魂的深处
And to the body of your ocean
让我沉迷于你的身体
Let me, woah
就让我...

小豆之家敬上!

评论(1)

热度(18)